Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Helmer

Publicerad 2012-08-30 18:03:40 i Allmänt,

Vi tror att helmer har lunginflammation ;/ ;( :( Men vi försöker göra så gott vi kan !! Han andas jätte konstigt, han typ gapar hela tiden när han andas. sen snarkar han jättehögt när han sover. Va är de för fel på han?? veterinären säger att de finns inget att göra. Vi får hoppas, hoppas, hoppas !! Men om han avlider   har han iaf haft ett jätte bra liv!! Men vi hoppas att de går bra!!! Nu är de bara att hoppas på att han blir frisk.. Han är i en eget hönshus eller va de heter.. (Jag menar ett eget rum) . Men han har blivit bättre nu lite!!:) han håller på att äta och äta!! Så bra så!!!! .. Men vi  får hoppas!
Hejdå!! VI FÅR HOPPAS Å TRO !!
Här kommer lite bilder på honom just nu (eller förut för en timme sen eller nåt)
 

Ses♥♥
Nu hoppas vi på han!!!!♥


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela