Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hej

Publicerad 2012-11-10 13:36:01 i Allmänt,

Hej, idag så ska jag på olivias tjej-middag:). förlåt att jag inte har bloggat alls så mkt. men jag har inte orkat.) men iaf ska snart köpa present till olivia...:) hennes fest är halv 5 heller så vare 5? aja skit samma:p´nååååt iaf;)  jag tääänkte lägga in några bilder:).Mm...... Sen gör jag inte så mkt mer idag tror jag? aja nåt iaf:) Hoppas jag (y) . asså jag tkr det är såååå dumt på blogg.se att man inte kan göra smileysar :( Man kan göra ":)" t.ex´, men dom blir inte som dom blir på facebook och många andra sidor:(. jag fattar inte.. men vill inte byta blogg heller:( men mmmmm.. Blogg.se är nog inte så bra!!!!! Jag fattar inte!! Många stavar Ändå med E som Endå men Det stavas med Ä, Som Ändå!!! ;) Såklart.. Men inte alla) gör det men många!!! Mmm.....oj jag glömde bilderna! Aja dom kmr iaf här nu!!:)
Oj, sorry x'D blev lite mer bilder än jag hade tänkt!!:D Haha aja...  Hejdåååå bloggen!!!!<3☻☻☻☺☺♥♥♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Anitaöberg

Publicerad 2012-11-11 16:11:59

vilka fina bilder på hönsena,iFärila.dom ser ut att trivas.o så bilderna på Maison förståss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela