Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

hejejjehehjeheej

Publicerad 2012-11-01 13:41:06 i Allmänt,

hej,heej, däär :'P. idag ska jag antingen på badhuset elr inte .. vet inte än.... Men de visar sig nog!:p jag har kommit på en smart grej jag laddar kameran från datorn...:D för har tappat bort mitt ut tag som man sätter i..... :/ Allt är dåligt:( inte bara det en kyckling till har dött :'(. (den fick en sjukdom) :(((( Är ledsen för det oxå. Dessutom att nån har hackat mig
 :( . Men nu har vi bara 3 kycklingar kvar :'(. Men nu gör vi allt för att dom ska klara sig!! Men kycklingar ska ju ha en MAMMA!! Dessutom ska dom födas på våren/sommaren. Så nu blir det bara kycklingar till våren/sommarn! Vi ska ha mer kycklingar till våren/ sommaren, runt maj :). Men det är inte roligt nu :( när en till har dött :(. Det blev för kallt ute i häst-boden :((( dom är ju bara 8 veckor nu.. Dom måste vara lite större först. typ 14-17 veckor kanske haha. näe vet inte.  Men mm:( . Men som vanligt hälsa den lilla kycklingen ♥ Prickan och helmer hälsar så mkt hoppas jag!<3 Mina gullisar:( Som på bilden......
Haha älskar att fotografera allt :'D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela