Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

´förlåt...

Publicerad 2012-10-24 15:41:36 i Allmänt,

söta ville
Hej och förlåt att jag inte har bloggat så mkt :(. P.G.A har inte haft tid eller ork.. Får ta de som de är jag bloggar så mkt jag orkar tror de inte blir varje dag men nån gång :-) (de är ju ganska jobbit att blogga oxå) :p :p :p haha:p
här kommer lite konstiga bilder på hästarna :p haha :P :) :P .  ni kanske märker att jag är på dåligt humör idag :( de märks) men är så trött varje dag :( efter skolan. Men på helgerna är jag piggare :) . jag tycker den sista bilden är så söt med snövits mun ! :) haha :P Snövit är en liten gullegris :p
Jag tycker väl om den designen jag har nu men börjar tröttna verkligen på den :/ den är jag så van vid nu :/ så nån som kan göra en ny design till mig? Svara då på facebook skicka ett medelande till mig på facebook eller min email: [email protected] men helst så skicka ett medelande på facebook!! :) Sen väljer jag väl vilka bilder som ska vara med på min design:). Skulle vara jätte snällt om ni kunde göra de åt mig nån. (för kan inte göra själv som är så hopplöst) och ingen vill lära mig heller :( . För när jag frågar nån hur gör man en blogg-design så svarar några bara:- Men..... eller nått. tycker de är inte kul. men hoppas att jag kan lära mig senare nån gång. men om nån kan göra en design åt mig så maila mig ! Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela