Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Heej,:D

Publicerad 2012-10-09 21:23:14 i Allmänt,

tjena, idag har jag varit i skolan... Imorgon ska vi ha friluftsdag... :/ Inte så kul.. (Jobbigt att gå) Men aja.. Sen idag har jag gått med gullan över bommar och små hinder! hon är inte alls lika halt längre. Hon är helt botad i sin hopprädsla oxå!! Tack vare Amanda och patricia har tränat henne. Idag har vi oxå tagit hem kycklingarna ;-). Sen har jag inte gjort så mkt mer, jag får se om vi hinner baka äppel-muffins imorgon !! :-D Hoppas de :-) . Ska försöka knäppa lite bilder på allt nån dag så jag kan lägga in bilderna på bloggen. Så man får färska bilder till bloggen !! ;D De skulle vara väldigt bra. NU ska jag nog gå och lägga mig. Går upp kl: 8 imorgon då ;-) får lite sovmorgon för att vi ska sa samlas kl 8:45 på älvvallen.. Så ja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela