Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

söta bilder på gumman då ♥

Publicerad 2012-10-17 15:28:17 i Allmänt,

haha här är min favorit av kattungarna !! hon verkar gilla mig oxå !!<3 fast jag gillar alla lika mkt.
¨här är några söta bilder på min gräddnos (hon kallas för gräddnos :P :P) haah :P . hon är så gullig <3
♥ knäppte bara på henne så de är bara bilder på henne !!
är faktiskt ganska bra skärpa på min kamera ändå ;-) tkr jag !! blir faktiskt bra bilder :-D . snart ska jag ut och rida med patricia. mm, hon tar väl ville och jag tar snövit !! :)  ville han stavas med "V" inte med "W" jag tkr de är enklare att skriva !! Dessutom är de väl jag som bestämmer vad han ska stavas med !! :)? jopp, ja.
Ps: jag knäppte bilderna nu.
Vi ska inte ha kvar nån kattunge i den här kullen sen. vi har redan jätte många . så ja, jag kommer sakna henne jätte mkt lilla gräddnos!! men om jag vet att hon får de bra så gåre bra :-) . de är lika när jag ska sälja kycklingar nästa sommar då "MÅSTE" dom komma till ett riktigt bra hem och inte bara till att dom dödar dom!!!??????? jag blir skit arg när jag tänker på dom som dödar dina höns/tuppar fast dom inte ens är sjuka??! sen byter dom bara ut hönsen när dom inte lägger ägg längre!!??? jag vill att man ska tänka på alla djur och inte bara byta dem hela tiden. jag tycker om man fan har skaffat ett djur ska man fan ta hand om de oxå, inte bara döda det. jag tycker att höns är lika mkt värda som alla andra djur ♥ . så ni förstår mig, jag vill att alla djur ska ha de bra och ett långt liv!!! ♥ de var allt för mig. hejdå!!
 

Kommentarer

Postat av: anita Öberg

Publicerad 2012-10-18 22:53:25

Nu har jag tittat på alla fina kort på Gräddnos,hon är så söt så.O så har jag läst det du skrivit,jättebra skrivet,många sanna saker.Vi hörs i morgon.

Svar: okej
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela