Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hur är man cool?

Publicerad 2013-04-09 21:16:29 i Allmänt,

ReMånga säger att när man är cool ska man försöka vara tuff och försöka impa på andra. Men vadå? Hur är man cool då? Det jag tycker är att man är den man är och går från sitt eget hjärta. Skiter vad andra tänker i, bara gå ens egen väg. Våga säga ifrån och inte alltid tro att andra har rätt gå från sitt eget ♥! Man är inte cool för att impa på folk. Några verkar modiga och coola, försöker vara modiga. Men andra som dom modiga tycker är fega, det kanske händer en sån här sak som dom modiga inte tycker om och blir rädda då blir ej dom modiga längre.. Dom har ett jäkligt svagt hjärta. Så när dom här "fega" som dom modiga kallar dom för, då börjar dom komma igång.. Inte ett dugg fega.. För dom behöver aldrig vara tuffa någon gång, för dom vet redan att dom har ett helt ♥ Istället för ett halvt.. Dom modiga som nu kallas för fega som var modiga.. Eller försökte.. Dom försöker vara modiga för dom är rädda och otrygga, men försöker va tuffa.... Istället för dom som kallades fega dom har blivit modiga och behöver ej utrycka sig att dom försöker vara tuffa.. För det är dom REDAN!! ♥♥♥♥
 
 
 
 
Sanning är sanning och osanning är osanning <33
 
 
 
 
 
 
 
 
Bye!!!!♥♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela