Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Bilder när Angela rider våra hästar!

Publicerad 2013-08-31 14:12:00 i Allmänt,

 
 
Hej!
Jag tror nog att du Angela vill se/ha lite bilder på dig och när du rider våra hästar kke? :)
 
Laddade in nästan alla bilder jag såg på dig angela!;) Så nu är det bara att välja och vraka för dig Angela!:D
 
 
 Säg till om ngn annan vill att jag ska lägga in några bilder på just er! (om ni var med på festen, men annars kke jag har nån bild annars med..)
 
 
Ingen bild som du är med på Angela, men en bild på Gullan..;)
 

Sådär ja, Angela nu är det bara för dig och välja och vraka ! :)
 
 
Nu är det bara för dig att ta bilder om du vill Angela!:D
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: angela

Publicerad 2013-09-01 08:48:21

Tusen tach för alla bilder tog alla förutom nån bild

Svar: Varsegod, var så lite! :) Ok :D
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela