Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Häst-recept

Publicerad 2013-08-12 13:42:00 i Häst recept,

hej, idag har jag varit med olivia vi gjorde häst bollar ! Det är typ häst godis och hästarna älskar det... !!!
Här kan ni få receptet, REGLER: NI FÅR ABSOLUT INTE SÄGA ATT DET ÄR ERAT RECEPT...
Det måste stå att det är Lovisas och Olivias recept och min bloggadress MÅSTE vara med!!!
Ni får bara kopiera bilden INTE skriva av receptet!!!!!!
 
Eftersom det är mitt och Olivias recept !!!!
 
 
 
 smeten
 
klara!! :D
 
:)
Populärt bland hänsen oxå!! ;)
 
 
Justia, vi hade ju i lite hårt bröd oxå ! Men strunt samma !!
 
 
Ni får gärna kopiera receptet men kom ihåg reglerna längst upp..
Det måste stå att det är Lovisas och olivias recept och min bloggadress MÅSTE vara med!!!
NI FÅR ABSOLUT INTE SÄGA ATT DET ÄR ERAT RECEPT...
Ni får bara kopiera bilden INTE skriva av receptet!!!!!!
 
 
Men kopiera gärna bilden och ta receptet :)
Tänk om det kommer upp i någon "Häst godis recept bok" någon gång!!!!? :D :3 xDD
 
 
 
 
 
Ha det bra !! :D
Bye !
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-01-03 15:48:48

Stelnar bollarna eller är dom mjuka alltid?

Svar:
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela