Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Finns det någon som gillar mig bara för jag har hästar?

Publicerad 2013-07-21 00:47:00 i Tycker och tänker,

Finns det någon som gillar mig bara för jag har hästar? :(
Gör det det egentligen, för det är ej så kul isf att ha vänner som bara gillar mig för jag har hästar.
Tänk om jag inte hade ngn häst... Inte någon... Skulle ni gilla mig då?
Eller skulle ni inte tycka om mig då? Ni vet nog i ♥ om ni gillar helt egentligen. Det kunnat ju vara att jag inte hade någon skulle ha ngn egen häst, skulle knappt någon gilla mig då? Ska det vara så????
Vad har man vänner till egentligen för??????? Om det ska vara så??
Inget jag vet helt 100 % på om det är ngn som gillar mig bara för jag har hästar. Men visst det kan ju finnas..
Ni kan ju tänka er själv, om ni hade/har en egen häst.. Då så gillar folk en bara för att man har hästar, många säger att dom som har hästar försöker vara tuffa och umgås bara med andra som har hästar, som försöker vara coola för att dom har en/egna häst/hästar.. Men så är absolut inte jag..Jag tycker själv det är rätt så dumt att vara så.. Tänk dom som först har vänner (asså vänner som ej har hästar) sen så får dom typ en egen häst t.ex, då så övergiver och sviker dom sina förra vänner. Sen skaffar dom andra vänner som har egna hästar.. Hallå? Man blir väl inte mer värdefull för att man har hästar? Ska det verkligen vara så? Man ska gilla en med ♥ inte tro att t.ex någon har något som inte man själv har, och då vill några bli vän med den personen (som har det man ej själv har) då så blir man vän med personen för att t.ex kunna få rida elr andvända/låna den saken t.ex... Om ni förstår mig..
 
Jag vill ha vänner som inte gillar mig bara för jag har HÄSTAR!!
Jag vill ha vänner som gillar mig ärligt!!!! ♥.♥
 
 
 
 
Så nu vet ni vad jag tycker om den saken! ♥
 
 
Ha det bäst nu!!!!!!!!! ♥♥♥♥ ☺☻♠♣☻☺☺
Bye ! ♥
Bye!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela