Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hej!

Publicerad 2013-07-14 15:55:37 i Allmänt,

Hej! iförrgår red jag med patricia jag hade ville, sen skulle vi rida igår med men, men... Det gick inte som vi hade tänkt oss precis, regn först sen åska + blixtar.. Jätte roligt, mm jätte (falskt) :C Så blev typ en jätte liten ridning för mig för jag hade typ ridit i en kvart 10 min.. Sen började det regna då hoppade jag av då och väntade på att det skulle sluta, sen kom Patricia och då regnade det ej så mkt längre.. Då red jag lite igen.. Och gissa om vad jag blev förvånad, då kom värsta blixten och åskan.. Patricia hade bara börjat att sadla då, då så red vi ej mer.. Men innan Patricia kom och innan det började regna + åska så hoppade jag lite oxå,  men jag tror att ville inte ser bommarna när han hoppar så vi  måste måla dom för nu är dom ju bara trä färgad, för dom har ej blivit målade men vi får göra det... japp men kom över några skutt med ville iaf ;p .. Japp inte så mkt mer att säga.. Vi får säga hejjdåå !!
 
;)
Bye bye ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela