Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Inte mkt...

Publicerad 2013-07-18 15:31:00 i Allmänt,

Idag har jag typ inte gjort så mkt alls, har knäppt kort på några av djuren o lite annat.. tänkte ni kke villa se nå bilder iaf.. :) Som ni kke märker så blir det inte så mkt bilder denna sommar, det är för min kamera är trasig.. det kostar typ ca 600 att laga den och ca så mkt kosta den så igen ide´ nepp. Men har iaf knäppt kort från mobilen nu, så nu kan ni ju se lite bilder som knäpptes typ nyss!  :)

Japp.. ni kke ser vilka det var.. För jag orkar ej berätta nu som jag alltid måste göra.. Aja hästarna vet ni af vilka det är hoppas jag? snövit och smacken....
Hönsen är patrik och ellie..
 
 
Men åå nu berätta jag iaf aja! :) Hönsen kke ni inte hade vetat vad dom hette men men :P...
Obs: vi har absolut INTE bara dom där hönsen. Dom här som jag knäppte kort på nu är ett par, en höna och en tupp, rasen är dv kochin...
Kmr en liten bild nu :) Som jag gjorde igår typ såhär vill jag att  designen på min blogg ska se ut, men inte precis  då men typ.. Men problemet är att jag ej vet hur man lägger in den där!!!! Så är det ngn som kan göra ngn liknande design och sen lägga in den på min blogg, eller bara lägga in denna bild, isf skulle det vara supersnällt hör bara av er om ni vill det ni som kan göra sådant!! :)
 
Ska nog ta att borsta tänderna som jag ej ha gjort men ska gö nu sen ska jag nog ta nån chocklad muffins :) !!
Japp hare bra kke kmr ett till inlägg lite senare eller snart kke !!
Ha det bäst .: )
 
 
Japp...
 
Byee!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anita Öberg

Publicerad 2013-07-18 16:19:20

Roligt att få se några fina kort,på mina favorit höns.Patrik o Elma.Fina kort även på Hästarna.

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-07-18 16:35:27

Ee, Vilken är Elma? Du menar väl Ellie...??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela