Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hej

Publicerad 2013-03-01 12:08:00 i Allmänt, Tycker och tänker,

 Hej! Idag är jag fortfarande hemma från skolan, men känner mig iaf bättre! :) Men inte helt så jag stannade hemma en dag till. Så ja, idag tänkte jag skriva vad jag tycker och tänker om saker och ting:
 
 
Hur kan hästar vara en frukt?:
 
Blir så arg när dom säger att hästar är en frukt, det ska ni veta det är dom inte! Dom som tror på sånt tror oxå på tomtar, troll, änglar och drakar? Asså sluta vara barnsliga. Hur kan hästar då ha blod, hjärta, hjärna, ögon o.s.v!? Det är någon lögn om den där gruppen på Facebook som heter: "Hästar är en frukt''. Det ska man tro på då, kanske dom som tror på troll och tomtar?;) Hahaha! :D Asså, ni som själv tror på sånt och håller fullständigt med, vill jag bara säga till: Så jäkligt barnsliga ni är. Gå från erat eget hjärta och skit i alla andra vad dom tycker och tänker. Jag ser t.o.m några som skriver: "Nu ska man ut och rida min jävla fruktjävel". Har ni ingen känsla alls kan man tro. Det är så himla idiotiskt, eran fruktjävel vill nog inte bli kallad så tror jag, vad tror ni? Asså sluta kalla hästar för en frukt! Isf är en jäkla hund det och en katt det!? Ni själv som tror på SÅNT SKIT ÄR EN grej som inte finns och NI är en frukt ;) ;) :D :D :D :D :D xD xD Omg gud vad kul! xD Hahhahahhahahahaha!
 
 
 
 
Tycker ni att det är OK att det är häst-kött i lasagne?:
Asså, jag själv bryr mig inte så mkt, men tycker ändå att det är hemskt. Jag äter ändå inte, (är vegitarian)
Så nej jag tycker det är ganska konstigt att dom blandar i sånt som inte står där i receptet! Men det ska stå i receptet tkr jag att det är i, vad som än är i. Jag tycker det är typ lika hemskt att det finns kykling (höns) som dom säljer! :( Men där står det iaf vad som är i!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för mig!!!!!
 
 
 
//Lovisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela