Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Förlåt mig!

Publicerad 2013-11-22 15:38:00 i Allmänt,

Hej! Förlåt mig för jag har varit lite slapp och "småvilat" för bloggen i 4 dagar! Känner mig så lat, men jag rider exakt varje dag och då är det inte så lätt att hinna, sen kmr jag hem runt kl 8 och tänker inte just på att blogga. Kan skriva upp ett litet shema vad jag har gjort dessa 4 ynkliga dagar!
 
Måndag: Red en liten bombana, lika som förra Tisdagen! Vrf tar dom samma övningar!!!!!? Jag hade Ville.
 
Tisdag: Red lektion (hoppning) jag hade Ville
 
Onsdag: Red med Elin och Villemo jag hade Ville
 
Torsdag: Red med Molly, då det var en liten annan dag. Jag hade Gullan faktiskt, Molly hade Snövit, Ville fick vila..
 
Fredag: Idag!! Ja, jag ska nog ta och rida Ville lite nu eftersom han dock inte gick igår!
 
Inläggen jag skriver just nu, är inte världens roligaste men jag har inga bilder. Kommer roligare inlägg framöver!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela