Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hej!

Publicerad 2013-11-18 14:00:00 i Allmänt,

Hej, idag är det typ hemstudiedag kan man säga, men det är ledigt för dom som inte har ngn rest.. Jag kan säga att jag har ledigt och lite hemstudiedag. Idag blir det till stallet igen då eftersom jag ska rida lektion. Jag ska ha Ville, det är dressyr.
 
I Fredags: Först så hopptränade jag med Ville, sedan efter sov Elin (Hoffa) över hos mig till Lördag då.
 
I Lördags: Red vi, jag hade Ville och hon Gullan, molly kom oxå då och red lite Snövit.
 
I Söndags: Julshowsmöte i stallet, då vila för Ville
 
Idag: Ja, jag ska till stallet och rida dressyr lektion då..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-11-21 21:35:27

Hej Lovisa, det är jag Emma som du ska rida bredvid på kadriljen.
Ska vi ha "turkost tema" när vi rider då eller ska vi ta något annat? Jag har nämligen inte nåt turkost schabrak och vet ingen som har det så om vi kanske kunde ta nån annan färg? (Fast jag kanske hittar på horse show förresten) Jag har ett marinblått schabrak så kanske marinblå om du har något sånt? Med vita ridbyxor kanske och marinblå eller vit tröja?
Du kan gärna svara mig på kik om du har det - emmamn heter jag där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela