Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Idag - Tränat inför Knäcke Cupen!!

Publicerad 2013-11-09 21:39:00 i Allmänt,

Hej!!!!
 
Idag har jag tränat inför Knäcke Cupen som är imorgon, kan dressyr pogramet utantill men man får ju inte bli hur förvånad som helst om jag skulle rida fel för det kan alla fastän dom redan kan pogramet utantill. Är taggad inför imorgon, men inte så jätte taggad men lite iaf. Känner bara envishet inom mig nu vet riktigt inte vrf, jag orkar inte tänka på ngt sådant:
 
"Du måste göra sååå bra, alltså detta kan jag det är ju suuuuuuuper lätt.."
 
Nej tvrr så tänker jag inte. Jag tänker bara här och nu & tänker aldrig på vad det som har varit bara vad som kmr att hända, om det inte går bra imorgon så har jag fler chanser och hopp!
 
För att kunna vinna något så måste man testa, men det betyder inte alltid att det alltid går bra.
 
 
Jag är taggad men ändå inte...
 
Svår kombination! ;)
 
Tänkte oxå bjuda på en super gammal header som Josefine gjorde till mig för typ 2-3 år sedan!!
 
 
Jossan är alltid lika bra på headers! :D
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Angela

Publicerad 2013-11-10 09:33:04

Lycka till

Svar: En liten "försen" tack, men TACK ändå!! :)
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela