Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Jag som person - några kan tänka mig tuff för jag har hästar

Publicerad 2013-11-22 15:47:00 i Tycker och tänker,

Några kan tänka mig tuff för jag har hästar kke? Tänka säg att jag har egna hästar och är lite ball för det? Kke några tror, eller?
 
Eftersom jag är ganska tystlåten och då kan många tro att jag inte vill prata med dom eller försöker var lite överdrivet mer värd för att jag har hästar? Den personen jag är nu skulle jag oxå vara om jag inte hade någon egen häst. Jag vet att många kke kan tro att jag inte vill prata med dom för att jag försöker vara tuff/cool för jag har egna hästar. Men så är det inte, jag är en sån person. Jag kan oxå tänka mig den känslan, att ngn inte säger ngt till en, då skulle jag tänka (om jag inte hade ngn egen häst) Nähä, hon verkar tuff och försöker verka cool för hon har hästar. Jag har ingen aning om det är ngn som skulle tänka så, men nu får ni iaf svaret: Nej jag är bara sån som person! Jag vill ha hur många vänner som helst egentligen. Kom bara upp en tanke i mitt huvud, som bara jag ville skriva ner ngn stans!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela