Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Dagen - Skolan, Rida

Publicerad 2013-10-03 19:54:22 i Allmänt,

Hej alla mina fina läsare!
Idag har jag varit i skolan, förutom det så har jag ridit.. Jag och Angela red, jag hade Ville och hon hade Gullan.. Angela red lite Ville med och jag red lite Gullan med. Jag red barbacka på Ville. ♥ Kan direkt säga att det gick väl skapligt för mig, men för Angela kke det inte var exakt tänkt.. Angela flög av Gullan för att när Angela hoppade upp (barbacka på Gullan) så hade Angela spö. Då när hon skulle hoppa upp på Gullan så blev Gullan rädd och flög i väg som en raket. Angela flög av, som ett dunk. Bang, så flög hon!! :O Men Angela hoppade upp sedan igen med sadel. Före det så försökte vi ha lite har glömt bort vad det heter.. Men iaf, att en longerar och den andra sitter på (på Ville..) Det gick inte så bra kan man säga, Ville ville bara in till den som longerade. :P
 
Annars gick det väl bra.
 
Kmr bilder
 
 
 
 
 
 
Angela får ta bilderna!
 
Hinner ABSOLUT INTE SKRIVA MER!! Skit stressig när jag skriver detta bajs inlägg!
Att det alltid ska vara så JOOOBBIGT att ha en blogg! Man får överleva hoppas jag! O.o 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: angela

Publicerad 2013-10-03 20:07:15

Det var catrin som höll i spöt faktist!!! Så va ej mitt fel!! Just nu har jag jätte ont i nacken

Svar: Jaja, sak samma.. Krya på dig, så att du blir bättre i din nacke Angela! :C ;p
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela