Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Fredag - Lektion

Publicerad 2013-10-11 23:25:00 i Allmänt,

Hej!
 
Idag red jag privat lektion med, Felicia (Nyman), Julia (Hoffman) och Josefine (Strömberg)
 
det gick väl bra för mig kan man säga.. Jag hade Ville, om någon skulle ta upp/fråga den frågan. :)
 
Gick bra, vi körde lite lösgörande kan man säga, skänkelvikningar.. Osv, osv.. Ridläraren var Emma som jag redan skrev i det förra inlägget.. ;)
Har bilder sen igår och nån bild från idag! :)
 
(Obs, några bilder är ganska suddiga men ni överlever, hoppas jag..)
 
Fotograf: På när jag hoppar, Felicia och Magda är: Olivia
 
Sen har hon fotat lite andra kort med, Angela har fotat några med.
 
Ni som är med på bilderna, får ta dom (om dom vill..)
 
Så ni vet!
 
 
Denna bild är från idag:
 Suddig men aja!
 
 
Olivia o snövit
Jag och ville
 ♥♥♥♥
 
Magda och Betty,
 
Jag och ville plupp! ♥

Jag och Ville! ♥
 
Felicia och Max
 
 
 
Jag och Ville
 

Jag och Ville..
 
 
 
Jag har dock inte fotat någon bild alls här! Så dom två fotograferna är Olivia och angela.
 
Ha en gooooooo fredagskväll. ♥♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela