Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hej

Publicerad 2013-10-07 21:38:58 i Allmänt,

Hej, har det super stressigt, när jag skriver detta inlägg nu (ska gå och lägga mig nu) men idag red jag, molly och matilda med varann. Det gick väl bra kan man säga, jag hade Ville matilda/molly fick turas om på Snövit. Men Molly red mest Snövit.
 
(undra inte vrf jag rider Snövit på en bild för molly longerade mig, för vi skulle visa att Snövit inte var nå farlig för Matilda. ;) För Matilda var antagligen lite rädd att trava på henne utan stigbyglar....)
 
Och så klart var Snövit så snäll så och sparkade INTE bakut en ändå gång! :P
Nääää, verkligen inte.... Haha! :D
 
Ni får vara väldigt glada att ni får några bilder och inte inlägget slutar exakt:
 
HÄR
 
 
 
För egentlligen har jag inte tid att lägga in bilder!!!!!!!!!
 
Helt oredigerade, ni vet lagen oxå! Haha asså LAGEN: Om ni är med på bilderna = så får ni ta dom bilderna.
 
GODNATT! :)
 
Upptaderar mer ngn annan dag, imorgon kmr jag inte hinna! Så förvänta er inte mkt bloggning nu på ett tag!
 
 
Bloggar nog på Torsdag/ Onsdag igen!
 
Vrf lägger jag ut energi på denna blogg egentligen? Du är ju inte ens en känd bloggare!
 
Kke några undrar......
 
Jo för att kunna bli en känd bloggare!! ;) Man måste ju alltid börja ngn stans, sedan gå vidare......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela