Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Ingen blogglust alls

Publicerad 2013-10-28 13:44:00 i Allmänt,

Hej! Just nu har jag ingen blogglust alls tills den nya headern kmr på min blogg. Jossan skulle fixa en header till mig imorgon och lägga in den! :) Så när jag kmr att få den så blir det mer bloggning igen, det är så himla tråkigt att kolla sin egna blogg och veta att andra kollar den med. När den inte ens har en header! Får så sjukt dåligt samvete. Kmr ett shema under dom senaste dagarna och dagarna som kmr:
 
Torsdags: Red med Olivia, uteritt. Häst: Ville
 Hur det gick: Bra tror jag väl.
 
Fredags: Red privar lektion, dressyr.
Hur det gick: Väldigt bra faktiskt! Häst: Ville
 
Lördags: Vilodag för alla hästar och mig!
 
Söndag: Red med Molly till ridskolan, dressyr.
Hur det gick: Jo det gick rätt så bra! Häst: Ville
Dagarna som har varit      ^
                                          I                                   
 ______________________________________________________
 
Det som kommer att bli:                  I
                                                        V
Idag: Rida lektion på ridklubben, dressyr (?). Häst: Ville
 
Imorgon: Hopplektion på ridklubben. Häst Ville
 
Fler framtids planeringar har jag inte!
 
Har väl några ovisade bilder med, från ngn dag....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela