Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Ridit hem hästarna idag - BILDBOMB

Publicerad 2013-10-05 22:25:00 i Allmänt,

Hej!
 
 
Idag red vi hem hästarna, från Färila till Ljusdal (jag hade Snövit hela vägen hem..) Det gick faktiskt bra för allihopa, Patricia var oxå med och red lite Gullan men mest Ville. Var skita kul på Mågamon (stavning) för där var det bara att gasa och det var ju så mjukt underlag. 7 timmar tog det ungefär tills vi kom hem, har bilder att visa oxå ifrån idag! En liten bildbomb (men ville egentligen lägga in ännu flera, men de får räcka nu faktiskt) Knäpptes med mammas nya kamera:
 
 
Haha! ♥
 
Ni som är med på bilderna får naturligtvis kopiera dom, dom som vill! :D
 
Igår så red jag med Elin, det gick inte så jättebra för mig för jag hade det andra tränset (det som dock inte har det skarpa bettet..) Så jag hade Ville då, han kändes ganska stark och ville bara rusa iväg. Men Elin hade iaf Snövit då och det gick väl ganska bra för henne (?) tror jag det gick! Såg ut så iaf, hon t.o.m galoppera på henne lite!
 
Good Elin! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: anita

Publicerad 2013-10-06 22:40:07

Vilken härlig ridtur,ni verkar ha haft,då ni red hem hästarnafrån Färila.Men säkert jobbigt också.


Svar: Jajemensan! :)
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela