Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

FREDAG.. ♥

Publicerad 2013-09-20 22:18:48 i Allmänt,

Hej, idag red jag med Elin. Det gick väl skapligt bra, vi körde lite dressyr och lite bommar. Jag hade Ville, hon hade Gullan.
 
Kmr tvrr inge bilder från vi red idag, men knäppte lite andra bilder som jag tyckte var skit fina! Är väldigt nöjd med dom, fotograf: Jag, på dessa bilder nedan.. ;)
 
Blev så nöjd med dom här två bilderna som var på Ville och Gullan i hagen och så var det starka ljusa solen i bakrund!
 
 
 
Sötaste Ville!
Doom kke inte bleev liiika braa näär jag laa in bildernaaa på datorn och laddade upp dom här!!
 
 
 
 
 
 
Ellies små bebisar fick oxå komma ut lite med Ellie i en liten bur utomhus idag! ♥
 
 
 
 
Srry att bilderna blev snea men orkade inte göra så att dom blev raka/stående aa ni fattar,
inatt sover Elin över hos mig .. Vi sitter och spelar lite på mobilerna och så.. :P Haha, aja vi får höras imorgon kke,
upptaderar mer imorgon isf! ♥
 
Orkar inte skriva mer.. :/ :O
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela