Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Häääääj :)

Publicerad 2013-09-07 11:32:00 i Allmänt,

Hej, på er ! :)
Idag ska jag rida med Molly Brunner, hon kmr ca kl 12 så ja.. Vi rider på ridbanan idag för ville ska testa sitt nya bett. Blir nog lite dressyr kke galoppera på åkern oxå om han funkar bra i de bettet..;)
 
 
 
 
 
 
Japp, ska göra en liten kalender som visar när och var vi gör, jag molly och angela när vi rider! :)
 
Kalendern kke inte stämmer precis, för ibland går det ju inte för oss, men oftast så rider vi  dom dagarna. Kalendern blev kke lite rörig :/ ?
Här kommer den iaf! :)
 
 
 
Oj, menade "Ibland" på söndagen på angelas kalender... Men aja ni fattar iaf, tror jag väl?.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela