Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hejsan

Publicerad 2013-09-03 21:00:32 i Allmänt,

Hej!
 
Idag har jag hoppat hopplektion, (med Ville....) det gick väl bra men jag flög faktiskt av en gång. Men det var de att vi skulle först hoppa ett jätte litet hinder och då trodde jag att Ville skulle hoppa det där lilla hindret, men det gjorde han inte, han vägrade och jag flög av, what? Jag har ingen aning alls vrf jag flög av men det gjorde jag iaf, men sen så hoppade jag högre och vi hoppade studs med typ ca, först 65 och sen andra hindret var på 75 cm, det gick faktiskt rätt så bra.
Jag har fortfarande lite ont i hand-leden och benet.
 
Har inge bilder att bjuda på.
Men man behöver ju inte alltid ha bilder när man bloggar, jag lägger ändå in rätt så mkt bilder i vanliga fall.
 
Imorgon ska man rida med Angela och Olivia, vi ska nog rida ut i skogen och ta en liten tur.
Såklart galoppera upp för en backe som finns där i den skogen som ligger väldigt nära oss i Färila.
 
Ha det bra!!
 
Hejdå!♥
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anita öberg

Publicerad 2013-09-03 22:45:00

Så synd Lovisa att du flög av hästen,o fick ont i handleden,hoppas att det snart går över.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela