Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Jag bryr mig väldigt mkt...

Publicerad 2013-09-09 12:03:00 i Allmänt,

Om andra bloggar ! Asså andra bloggar som mina kompisar har och jag knäpper gärna kort på dom/elr om jag hittar kort på dom så lägger jag ut det alltid på min blogg.
Jag vill att mina kompisars bloggar ska få lite mer inspiration.
Jag vill ta upp andras bloggar som kke inte så jätte många kollar på, hjälpa dom att få mer läsare helt enkelt.
 
Jag får väl inte heller as många läsare varje dag som kollar, men jag älskar att blogga. Men jag får lagom mkt läsare som läser/kollar in min blogg, tillräckligt så många att det är kul att blogga. Om typ man  får bara 1-6 läsare om dagen så skulle man inte orka hålla på att blogga massa. För att inte någon knappt läser ju!
Lite blogg tips från mig:
Om ni vill att eran blogg ska få fler läsare gör såhär:
1. Länka bloggen på Facebook/ eller något annat som du vill länka till.. (varje gång du har bloggat ngt..)
2. Blogga mycket, helst en gång om dagen iaf!
3. Läs andras bloggar mycket! Då får man mer inspiration vad man ska skriva om osv..
4. Lägg gärna upp mycket bilder på bloggen, det är roligt att kolla då för läsarna.
5. Skriv gärna åsikter om saker och ting för då får man lite uppfattning om vad bloggarna tycker.
 
Ja det var lite blogg tips från mig! :)
 
Jag har nog denna blogg mest för jag har hästar, djur osv.. Om inte jag hade det tror jag att ni läsare skulle tycka min blogg var tråkig elr hur?
 
Tipsar lite bloggar:
http://ryttarntiderman.horseworld.se/ (Siris blogg..)
http://vialskarhastar.bloggplatsen.se (Angelas och olivias blogg)
http://snovitochnewroyalb.bloggplatsen.se (mollys blogg.......)
http://ljusdalsryttarna.blogg.se (Stinas och jossans blogg)
 
Har jag glömt någon?
Ni får´gärna skriva om jag ska tipsa era bloggar med!! :)  Skriv en kommentar isf på detta inlägg så fixar jag det! ♥ (om era bloggar inte är med här..)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2013-10-17 17:12:13

tack du tänker på alla du:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela