Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Många ser mig i skolan för ingenting?

Publicerad 2013-09-02 21:03:00 i Tycker och tänker,

Jag tycker faktiskt att många som är i skolan och sen kmr till stallet, så är det en enorm skillnad..
Nu menar jag inte mina vänner osv! Men.......
I skolan ser dom liksom mer ner på mig och så, sen när man kmr till stallet så ser dom liksom upp på mig för jag har egen häst.. SLUTA!
Vrf ska det vara så?
När man kmr till skolan så vill inte lika många hjälpa till elr vara med mig. (inte mina vänner menar jag nu)
När man kmr till stallet och har någon av mina hästar med, mest ville faktiskt! -.- Så säger dom får jag hjälpa med det och det, får jag rida honom t.ex så säger dom..
Så jag vill varna er.
Om ni inte gillar mig i skolan gillar jag er ej heller i stallet!
Så är det bara och så kommer det alltid att vara!
  Nu menar jag inte alla gör så men några är så!!
Tro inte ni kan behandla mig hur ni vill.
 
Tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela