Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Tävlade i söndags

Publicerad 2014-06-17 22:09:58 i Allmänt,

Hej! Vet att det var rätt så länge sen jag bloggade men jag har varit lite lat den sista tiden. Och Gud vad skönt med sommar lov nu! Kommer sakna min gamla Klas på stenhamre nåt enormt. Men men.. I söndags tävlade jag på Wille och det gick väldigt bra en felfri och snabb runda fick vi ihop 😃 det märks att Wille knappt anstränger sig på 80 cm 😄😂 han bara galopperar över hindrena 😉! Till hösten ska vi börja tävla L:c oxå som är 90 då. Om två veckor ska jag och Wille tävla en tävling L:D med omhoppning osv där man kan bli placerad! Till helgen flyttar vi upp till Färila med alla djur och så. Kommer oxå ha ett litet ridläger där snart så om ni skulle vilja var med på det så kontakta mig. Smsa 073-8013249 eller kika lovisa.oberg .. Vi kommer rida ut i skogen och ev. Bada med höstarna i Ljusnan .. Kanske bygga upp en terräng bana i skogen. Man får endast vara med om men  känner mig osv. Men ta gärna med egen häst isf för Gullan och Snövit kommer nog upptagna fort. Men jag tänkte om det gick bra om vi delade upp 2 dagar ? Alltså att t,ex första dagen rider Angela Gullan och Elin snövit 🌟.. Jaja . Kommer inte bli ett så stort ridläger men ja kke rida på åkrarna och terräng bana i skogen. En liten alltså, och bada vad tunna, bada med hästarna (kanske) kommer välja hästar åt er som inte har med egen så då bestämmer jag Elin har Snövit och Angela har Gullan om det går bra? Aja men typ nåt sånt ..... Inget avancerat ridläger bara kul liksom 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela