Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

prickan är i himlen !:'(

Publicerad 2012-10-11 15:26:38 i Allmänt,

prickan är nu i himlen :'( !!!!!!!!! Jag saknar dig så jäkla mkt.!!! Hon fick äggkläcknings fel :'( !!!
 
Jag saknar dig prickan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥ Men nu är i himlen :'( :'( :( :( ! Jag kommer aldrig glömma dig ♥ . men nu är du i himlen med din käraste helmer ♥! Ni får ha de så bra där !! Prickan du har haft en toppen sommar!! DU VAR DEN TAMASTE HÖNAN JAG HAR TRÄFFAT!!!♥ Jag älskar dig och saknar dig!!! :( Hälsa helmer att jag älskar och saknar honom med!!!!!!!!!!!! Jag älskar er båda ♥! Ni har haft dee ett toppenliv!! För många byter ut sina höns när dom inte värper längre ...:( Men prickan du har haft dee ett jääkla bra liv !!!!!!!♥ Jag kommer aldrig glömma dig ♥! Min gulletjej!! ♥ Du 'är BÄST"!!!!!
I MISS YOU AND I LOVE YOU!!!! Jag älskar dig föralltid!<3 MIn PRICKAN!!!<3 Din du kommer få vara med lilltuppen (Helmer) i himlen och ha de bra sköt om den igäl frysna kycklingen som frös igäl :(...!
JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG!! ♥
JAG ÄLSKAR DIG PRICKAN GUMMAN!!!!! ♥ Forever.......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela