Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

hej!

Publicerad 2012-09-27 15:34:02 i Allmänt,

hej, nu har jag nyss kommit hem från skolan. Jag har inte bloggat på länge jag vet! :( För vi hade ingen internet anslutning i färila :(( :/. Men nu är jag iaf i ljusdal :D. Men snart ska vi åka upp till färila igen.. Jepp.. de är oxå väldigt svårt att ha 2 bloggar . Man vet inte va man ska skriva i den andra ska man skriva lika dant som den har bloggen elr ? :. Här är iaf länken till min och olivias blogg om ni vill kolla på den oxå, så kommer den här: http://olivialovisa.blogg.se  .... Jag håller på att lista ut va jag ska skriva på den bloggen för de är olivia som har skrivit mest i den om man säger så. De är ju svårt för mig oxå att ha två bloggar att blogga  i heeela tiiiden... men jag får väl kämpa ;) . Olivia tkr att vi ska ha en bild blogg på den blogg vi har men jag tkr de är rätt så tråkigt ;/ ?. De är roligare med både skriv och bild blogg som jag har på min blogg här!:D <3 Hejsvejs bloggen <3 /lovisa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela