Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Idag - Rida med Molly och nya dv kochin hönor!

Publicerad 2013-12-28 22:17:00 i Allmänt,

Hej, denna dag började med att rida med Molly på en liten åker, jag red Ville och hon red Snövit. Kan säga att det gick ganska bra. Kommer ett litet vecko shema, för några dagar hehe.
______________________________________________________________________________________
 
Torsdag: Red med Olivia i ridhuset (lrk) jag red Ville och hon Snövit.
Hur det gick: Ja det gick väl ganska bra för mig, Ville var spänd och konstig.
 
Fredag: Red ut med mamma en liten sväng i skogen, jag red Ville och hon Smacken.
 
Idag: Red med Molly idag, på en åker, jag red Ville och hon Snövit.
Hur det gick: Jorå det gick väl bra för mig, Ville kändes mkt mer avspänd än i Torsdags så ja, det gick bra.
 
Imorgon: Dressyr lektion, kvart i elva ska dressyr lektionen börja.. 
________________________________________________________________________________________
 
Idag åkte vi till Kilafors och köpte två dv kochin hönor. Dom är blåa, haha ni som ej kan nåt om höns så heter bara färgen så, dom skiftar egentligen grått. ;)
 
Kommer bilder på dom, den som har minst kam ska heta Saga. Har jag bestämt, den andra har jag dock inte betsämt till ännu.
Saga till vänster, hehe.
Alla våra dv kochin, dom nya hönorna är dom två gråa längst ner.
 
 
 
 
Här kommer oxå bilder från idag när jag och Molly red.
 
*Molly får ta bilderna på henne & Snövit ;)
ÅÅÅÅ det blev en bildbomb, men det säger ni väl inte NEJ till?? Eller.......?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela