Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Nytt rum- fest i helgen :)

Publicerad 2013-03-26 16:55:46 i Allmänt,

Hej! Ihelgen var det verkligen full fart hos mig !! Jag hade fest.. Man fick sova över om man ville .... Men vi var typ vakna till 2 ha¨lv 3 tiden.. Så sen har jag ju ´mitt nya rum färdigt.. Sen på morgonen gick MOlly Elin och Angela upp kl 7 typ.. Lite knäppt men så vare iaf :p :P :P :P !! Sen så red vi dagem där på Olivia ramla av Snövit och nu har hon ej kommit till skolan..
- Men med hästar får man vara beredd på att man kan ramla av.. Ridning är en väldigt farlig sport, man får vara beredd på att skada sig, bryta benen, armar ...... Allt kan hända.... Men det vet man ju om när man rider eller?
 
 
 
 
 
Sen kommer ett inlägg som jag kmr skriva del 4 "På Fjärde Våningen"
Så det ¨kommer kke bli lite spännande för er som läser min blogg ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hejdå !!
//Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela