Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hejsaaaaaaaaan!

Publicerad 2013-05-15 19:42:11 i Allmänt,

Hej, förlåt så att inte ha bloggat så mkt..! Men det är så mkt så man har knappt tid, men till sommarlovet kommer det bli mkt mera inlägg och sånt. För då är man ju ledig.....
 
Förut skrev ju jag en berättelse som hette: "På fjärde Våningen"
Jag hoppas verkligen ni tyckte den var bra, har lagt ganska  mycket tid åt den berättelsen.. Det kommer antaglingen komma en ny berättelse snart men måste vila först lite.. Kommer skriva ganska mycket berättelser och sånt här på bloggen.
 
Btw! Iförrgår hoppade jag 85 cm med Ville och kände mig nöjd med honom.. Sen hoppade jag en bana på ca 65-70 cm, gick bra! Han hoppade alla hinder felfritt ;D! Men snart hoppar jag säkert 100 cm med honom snart oxå säkert.. Han kan vägra men det får man ta, alla hästar kan det. Men visst sitter man kvar, vrf ramla av när han vägrar asså? :) Närå skämta, visst vill man väl inte ramla av! Sen hoppade jag igår med honom oxå (det var då jag hoppade banan på ca 65-70 cm.. Såklart var det oxrar med oxå... Om det blir någon mer pay and jump ska jag antagligen hoppa 60 cm.. Bara det inte är en meters långa oxrar! ;3
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag fick vi silkes äggen, men det stod att det var bara röda och svarta silkes, men vi skulle ju ha vita och svarta silkes höns.. Men vi ska iaf ha silkes höns som jag kke inte här berättat...
 
 
Dom andra kycklingarna är det bra med! Här är bilder på dom:
 
 
 
 
 
Ellie:                 Ras: Dvärg kochin
Söta Lilla Ellie!
Detta var Ellie..
 
 
Patrik:           Ras: Dvärg kochin
 Sötisen Patrik
 
Det var Patrik..!:)
 
Pelle:                             Ras: Hedermora, grönvärpare och tuppens ras vet vi ej!
Sötisssssss!!!!!
Pellisen dåå
 
Det var Pelle det! ;*
 
 
Lisa:                                                      Ras: Hedermora, grönvärpare, tuppens ras vet vi ej!
Sötisen då lilla Lisa ♥
Lisa till höger..
Lisa till höger!;)
 
Det var Lisa, hon är så häftig i sin färg!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det var kycklingarna, jag tror iafl att jag har sagt att vi har skaffat dom här dvärg kochin på en höns bytes dag! Japp... Vi köpte dom..
 
 
Det var inte så mkt mer att säga, Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela