Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Dressyr tävling - Bild bomb

Publicerad 2014-04-28 16:22:29 i Allmänt,

 
Hej! I går gjorde jag mina första debut i dressyren på Wille (L:B)! Jag är ganska nöjd, men det jag kände att han var lite ostadig på första volten men man ska inte ta det för tufft det var väl i alla fall Willes första dressyr tävling och jag fick 59,140 % så är ganska nöjd ändå. Förra gången på Klubbmästar skapet ´på Ljusdals ridklubb så fick jag 58 % i lätt C, men ändå var det ett annat bett! Det går frammåt ska jag ¨då lugnt säga. Tävlade då med DRK dressyr lag ♥ och ja.
 
Detta var min första riktiga tävling någonsin och ja jag är nöjd. ♥ Bara att se framåt nu och om en Månad ska jag tävla dressyr igen med laget! L:B det är samma klass alltså
 
Ja mamma knäppte lite bilder på mig och Wille i Söndags så ja här kommer dom
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Ja men sen kommer lite bilder på mig och Wille, lite porträtt bilder.
 
Såådär ja!! Ja det var dom bilderna jag hade att bjuda på, en bildbomb! Ja så är det med mig antingen lägger jag inte upp nåt alls eller nästan allt! Vet inte vilka bilder jag ska välja! #beslutångest :DD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela