Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Åsiktsinlägg~Ni vill ha många följare men är ändå privat?

Publicerad 2014-02-10 07:30:49 i Tycker och tänker,

Hej! Har funderat på detta ganska länge om att många vill ha så många följare som möjligt på instagram men är ändå privata?! Vrf?? Om ni vill nu ha så många följare vrf är ni då privata? Är bara något jag har tänkt på ganska länge och undrat bara! Många som skriver vid t.ex kom igen bara 10 till följare till 300 följare, men ändå är man privat!? Om det är någon person man inte vill ska följa en så är det väl bara att blocka den? För om dom vill ha så många följare så var inte privat!! För mig spelar det inte nån roll hur många följare jag har, men är själv inte privat! Bara något jag har undrat ganska länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela