Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Grönt kort & hoppträning för Anki!

Publicerad 2014-01-25 20:34:11 i Allmänt,

Hej!
 
Idag har jag varit i Delsbo och tränat inför att ta grönt kort! Ska dit igen oxå 8 Feb, 15 Feb och slutligen 22 Feb! Ska bli jätte kul att börja tävla!! Ska nog ev. tävla för Delsbo ridklubb oxå, eftersom det var för några i dressyr laget tror jag det var. Ajja, nåt var det iaf. Så nu är det bara att vänta och se, det kke blir nån tävling på sportlovet t.o.m! Är väl ganska taggad att börja tävla oxå,men ändå jag ingen stress! Jag tänker bara kör, sen då? Det får gå som det går jag gör mitt bästa!?
 
Igår var det hoppträning för bästa Anki! Det gick rätt så bra för mig tyckte jag, jag hade Ville. Kändes super bra!
 
Bilder tillkommer!!
 
Hade "tydligen" oxå nån bild på Mia och Gurra och Felicia och Max med, kke inte världens bästa bilder men.. ;)Lägger ut dom utifall nån av er skulle vilja se/ha. :)
 
 
Ja det var dom de, har massvis med filmer med. Men dom får vi ta en annan gång!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela