Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hej!

Publicerad 2014-01-08 10:50:44 i Allmänt,

Hej, detta inlägg tänker jag blanda lite random bilder och lägga ut, utifall ni ville se.
 
Och så tänkte jag börja med något litet nytt här på bloggen med, jag lägger ut bilder på ridklektioner eller när jag bara rider, efter varje dag på veckoshemat. (Om jag har) Det behöver intebara vara när jag rider det kan oxå vara från vad jag har gjort under denna dag (om jag har bilder på det förstås..)
 
Kan börja med ett Vecko (Några dagars) shema, haha jag glömmer själv bort vad jag har gjort nästan.. :P
 
Måndag: Red med Patricia på åkern, jag ville och hon gullan, sedan BIO..
 
 
 
Tisdag: Red lektion igår med Ville, vi red lite upphöjda bommar, volt och sen snettigenom.
Inga bilder har jag
 
Onsdag: Idag, får se vad jag ska göra......
 
NU kommer random bilderna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela