Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Ingen blogg upptadering på länge 😕

Publicerad 2014-01-18 00:46:53 i Allmänt,

Hej! Jag har inte upptaderat på ganska länge, men ska försöka skärpa mig nu så sorry. 😉 Denna vecka har varit en helt vanlig vecka för min del, förutom att jag fick en iPhone 5 förra helgen.. ☺️ Det får man inte varje helg, hehe. 😝 kan skriva upp ett vecko shema.

Måndag: Jag tror jag hade dressyr lektion då, ja det hade jag! Jag hade Ville vad dum jag är!! Haha 😂😄 
Hur det gick: Det gick lite sådär.. Ville hade fått stått i några dagar eftersom jag var sjuk. Han kändes spänd och okoncentrerad. På slutet gick det bättre, då han slappnade av och blev lugn.... 😊

Tisdag: Dressyr lektion
Hur det gick: Jag hade Ville och jag hade oxå för den delen hopptränset på med det skarpare bettet. Då jag trodde det skulle bli hoppning. Ville kände mer avslappnad denna lektion, det kan bero på att han hade hopptränset eller bara att han var lugnare då. 😊

Onsdag: Red med Elin, jag hade Ville som vanligtvis och hon Gullan. Jag red lite barbacka på Ville. Sen hoppade jag oxå upp på Snövit, men det gick inge bra kan jag tillägga. 😛
Orkar inte skriva hur det gick!

Torsdag: Pluggade för mesta dels den dagen! Ingen ridning..

Fredag: Inte mycket alls, först var det tänkt att jag skulle rida med Molly men det blev dock inte det för hon hade gjort illa sitt knä. 😔



Godnatt och sov gott! 💜💚❤️💙💛



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela