Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Är detta lagligt?

Publicerad 2014-10-10 16:55:53 i Allmänt,

Hej, satt nyss och kollade på lite spön på horsemeup och då ser jag ett träspö för 1630 kr! Asså jag bara satt där och gapapde, skämtar ni med mig eller? 
Givetvis ska ni få se det med era egna ögon.....

Hej! Idag är kategorin här på bloggen om ett trä spö för 1360:- !!!!!
Asså är dom helt störd eller vem köper dessa?

Det är sant kolla in själv http://www.horsemeup.se/index.php/ryttare-ridklader/ridspon-sporrar/hoppspo-tragrepp.html
 
Tycker det är så himla löligt, vem köper en liten träpinne för 1630 kr egentligen? Den är gjord i trä oxå och gud.... Haha! Inte nog med det är väldigt fult oxå
 
 

Kommentarer

Postat av: ...

Publicerad 2014-10-10 21:28:03

Varför skulle det inte vara lagligt????

Svar: Jo visst är det lagligt såklart, men ett träspö för 1630 kr är det logiskt?
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela