Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Rida ut hela veckan i mysigt regn

Publicerad 2014-10-09 21:23:02 i Allmänt,

Hej! Varenda dag i veckan (tis-tors) har jag ridit ut i spöregn, werry mysigt!!
 
Imorgon blir det att rida med Elin och var vet jag inte, men hoppas inte i spöregn iaf;) 
 
Har även börjat Snövit oxå får följa med på uteritter, jag har henne i träns och grimskaft och håller i henne när jag sitter på Wille. Det blir väl ingen vidare ridning, fast då får man ju tänka på att båda hästarna blir "ridnainte rida då men båda får motion. Snövit rids ju inte regelbundet/varjedag mer 2-3 ggr i veckan osv...
Hennes runda mage måste man ju göra nåt åt, skolan, kompisar hur ska man hinna med allt!? 
 
2 hästar som ska ridas och jag hinner bara med en, men somsagt vill inte sälja Snövit heller för hon är en så underbar häst och himla mysig.. En toppen sälskaphäst och en bra kamratkompis i hästtransporten till Wille.
 
Det får vara som det är nu och jag tänker inte sälja Snövit, nog med allt ledsamt nu!
 
Oh så måste jag säga att jag har 50 personer som varit innepå min blogg och kollat mitt senaste inlägg, enligt stastiken! Ändå så har jag inte bloggat något på typ 5 år känns det som. Men nu har jag liksom rullat ingång och börjat igen. Ja och om jag fortsätter såhär i några år, hur ska detta sluta? :)
 

 
Bara nån random bild på mig och Wille i somras 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela