Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

jag bliir såå irriterad!

Publicerad 2015-07-12 22:51:00 i Allmänt,

Asså hur några människor håller på! 
Försöker vara så kaxig i tonen, men inte vågar erkänna vad det egentligen tycker. Usch för er svaga människor. Ger er ett " -"
 
Hoppas ni förstår att jag är inte dum, jag fattar vad ni håller på med. Ni är bara svaga, dumma som inte vågar vara sig själv. 
 
Ja men några människor har en sån attityd. Som t.ex om jag gör något crazy, bara för jag är mig själv (jao). 
Så försöker de vara lite bitchig och säga: Asså Lovisa.....
 
Det är ganska roligt för man ser på lång väg vilken svaghet ni har :) 
 
ahhahahhahahhhahahahah, det var ett gott garv åt er!
 
 
Sluta vara så bitchiga, det roligaste är att man vet ju vad ni håller på med. :) 
 
Lögnen kommer alltid fram oavsett vad.
 
Usch, denna text blev inte en bästa. Men sluta vara så himla "normala" ni är inte en robbot, så bitches fuck off....
 
Ni som håller på såhär borde tänka ett steg extra.. 
 
Inte verka så jäkla sur, come again. Man lever bara en gång, så visa det!!
Kom ihåg att ni är svaga som pratar skit om mig och tycker det är så roligt. 
 
Men kom ihåg att skitsnack visar mer vem DU är än vem jag är!!
 
Det är dock inte så särskilt dumt skitsnack det pratar, men jag blir ändå irriterad. Som: Lovisa har 2 hoppsadlar, bla,bla och nu vad dem säger. Tänker inte nämna mer.. Men jag har bara en hoppsadel som jag använder.. så, nej jag är inte bortskämd. Jag köper det mesta själv, finns annat folk som är bortskämda men jag är inte den rätta personen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela