Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Varför gå i andras fotspår?

Publicerad 2015-07-06 20:02:50 i Allmänt,

Att vara stark är inte den som kan lyfta tyngdts.

Att vara stark är att välja sin egen väg och inte gå efter andras vägar, för om du går i andras fotspår kommer du ju aldrig komma först?

Att vara stark är att hålla sin åsikt och gå efter den, fast än man får hat eller vad nu andra tycker är fel och rätt. 

För man kommer ju aldrig komma först om man går efter andras fotspår, gå och gör dina egna fotspår.

Någon måste sätta första "fotspåret" i marken, någon måste göra så att det kommer leda till någonting och bli den första ledningen på någonting nytt. 

Nej, du behöver inte gå i andras fotspår. Skapa dina egna fotspår, jag lovar. Det finns folk som kommer följa dina fotspår. Men någon måste ju börja, någon måste ju sätta första steget i marken och säga "Nu börjar jag på något nytt!" Detta är min åsikt, jag skiter vad ni andra tycker för det här är min och jag brinner för den. 

GO FOR IT! Du måste våga vara den första som sätter foten i marken.

Varför gå i andras fotspår? Skapa dina egna! Du kommer få förföljare, det lovar jag. Folk som bryr sig om dig och tycker som du. Fast inte har varit lika modiga som du och inte stridat för din åsikt.

För kom alltid ihåg, du är bäst. Oavsett vad andra tycker!!!!!!! ❤️





Kommentarer

Postat av: Olivia e

Publicerad 2015-07-06 20:26:43

Bra skrivet Lovisa!!!!!❤️

Svar: tack!! <3
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela