Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

good day :)

Publicerad 2012-10-18 14:45:06 i Allmänt,

hej,:) idag är de torsdag en dag kvar till friday !! ♥ (jag gillar fredagar) fast dom brukar vara otursdagar för mig :/ . mén nu har jag nyss kommit hem från skolan, sen tänkte jag blogga lite så de är gjort !! :) mm tråkiga inlägg just nu jag vet. men blir roligare när man slipper skolan till hösten:) (höst lovet) om ni inte kunde ana de !!? :) yes då blir de mera tid att blogga.. mm, ja idag på skolan har vi haft idrott (jobbigt,bläää) . sen nu sitter jag vid datorn. ska nog blogga mer snart. så jag kan ladda in bilderna från igår (när vi var och red ut patricia och jag) kul att lägga in :-). igår när vi red ut så pratade vi nästan hela tiden om andar :'O gud var rädd man blev :/ .. asså vi pratade om vad som hade hänt oss som var läskigt :/ :D . haha .... sen så var snövit hur lugn som helst som vanligt!! de var ville oxå tror jag :-) han var lugn å .:) yes box bloggar mer  sen . så jag kan lägga in nå bilder från igår !! :) yes hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela