Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hej!

Publicerad 2013-04-12 15:16:43 i Allmänt,

Hej, idag har jag inte gjort så mkt, varit i skolan då.. Men ja här kommer bilder på dom två kycklingarna :) (bilderna är tagna antingen igår eller i förrgår, tror i förrgår..) Dom är ganska gamla, kan knäppa nya senare!! :)
 
 
 
Nähe,,, -.- NU GICK DET INTE ATT LADDA IN BIDERNA HELLR -.-... Men som att göra er på lite gott humör igen kan jag bjuda på lite häftiga bilder på hönsen i somras!! Dom här bilderna tycker jag är otroligt vackra! Längtar........ Längtar........ TILL "Sommaren!"
Haha hönsen sitter på hinderstöd! :D
Sötisen Pärlan sitter och njuter verkligen i solen!!
"Saknade" Och "Älskade Prickan!" ♥
Pärlan ser ut so en örn, skit häftig och vacker bild!  MAN FÅR SOMMAR KÄNSLA JU!♥ ;D (denhär bilden är en av mina favoriter..)
Sommar i Färila....♥ (Pärlan på bilden...)
Älskade och saknade Prickan....♥
Prickan & Pärlan i bakrunden!! SOMMAR!♥♥♥♥ (Den här bilden är en av mina favoriter..)
Pärlan & Prickan..♥
Prickan..♥♥
Vit-stjärt.. ♥
 Pärlan..
Och, slutligen Agda och vit-sjärt i bakrunden..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, det var dom bilderna som jag tyckte var otroligt vackra och just den där bilden när Pärlan är mot den ljusblåa himmelen!
 
Här kommer lite andra bilder från i somras, lite smått och gott!♥
 
 
 
 
 
 
Sommar!
Sommar!
 
Gordon diggar! xD
Hehe..♥♥
 
 
 
Ja, hoppas ni blev nöjda.. Om ni ej blev det såå kommer en bild här, när Mejson hoppar (eller några bilder när mejson hoppar!
Nu är ni väl NÖJDA iafl? :)
Men vad i............... BILDERNA PÅ KYCKLINGARNA KOM IN!!! JAPP!! DÅ FÅR NI SLUTLIGEN SE DOM OCH!!:D
 
 Ser ni vilken häftig färg den här ljusbruna har?
 
 
 
Japp!♥♥♥♥ Bye!!
Hejdå!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela