Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Mitt nya rum!

Publicerad 2013-04-04 15:08:00 i Allmänt,

Hej! Tänkte lägga in lite bilder på mitt nya rum.. Här kommer dom!
 
Ja det var mitt rum!
 
 
 
Vi hade fått en kyckling förut!! Den var ljus brun! Men den dog..;( :( ;( :'( ;'( den dog inte bara på en helt vanlig dag.. Den dog på min födelsedag .. :( ;'( ;( :'( Här är några bilder på den ! Vill inte se den själv för blir bara ledsen då, men tänkte att ni iaf fick se hur den såg ut....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja där var den....
 
Sen efter den hade dött så la vi dom andra äggen som låg under hönan(som vi trodde var döda, asså frysit igäl)  Men nu ligger äggen där i äggkläckningsmaskinen ;).. Vi tog och slängde bort dom som vi trodde var döda.. Men nu äre 2 ägg kvar som det rör sig i! Det ser faktiskt fullgånget ut så det borde kläckas snart då om dom nu kläcks.... Så vi får se vad som händer!! Jepp.... PS: ÄGGEN LIGGER I ÄGGKLÄCKNINGSMAKSINEN VÅRAN.....
 
 
 
 
 
 
Det är faktiskt rätt så fint och varmt väder idag så tänkte hitta på ngt kke .. ?:)
 
Ha ett bra påsklov!! :D Glad påsk i efterskott ;) ..
 
Hejdå!!
 
//Lovisa

Kommentarer

Postat av: anita Öberg

Publicerad 2013-04-04 15:38:21

Va fint rummet blev,skrivbordet blev riktigt lyckat,jätte roligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela