Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Har nyss skrivit ett inlägg :'((

Publicerad 2013-08-08 23:27:47 i Allmänt,

Men de gick bara bort, man blev liksom skit sur.... så skriver om det lite snabbt ;p
 
 
Hej, iaf.. Idag har jag ridit med patricia, vi red ut hon hade gullan jag ville...
Det gick väldigt bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är till molly:

Det är ett collage, men molly om du vill ha ngn av dom här bilderna i collaget så äre baara att säga till !:D
Jag har gjort collaget :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kan inte älska snövit mer och jag kan inte älska ville mer...
Jag gillar mina hästar lika mkt, så äre bara ♥
 
 

Hälften snövit hälten ville xD ♥
buus hästarna mina..
 
 
 
Nu ska jag ta och lägga mig....
¨Godnatt, sorry om inlägget inte blev så nogrant, men ni fattar väl att man blir sur om inlägget bara går bort utan vidare, den stunden tänker man:
Men vadfan, jag hatar att  blogga om det ska vara såhär :@ :E
:/
Men jaja, bye iaf !!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2013-08-13 13:33:29

Bra skrivet om dina båda hästar,att du inte kan tycka mer om den ena än den andra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela