Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

heej

Publicerad 2013-08-19 12:17:00 i Allmänt,

Hej, idag ska jag till hudik! :)
 
Ska åka snart!
 
Kommer svar till frågestunden som var förut:
__________________________________________________________________________________________
Fråga 1:
 Anonym
 
högsta du hoppat?
en som du tycker rider/hoppar bra på sjöbo ridskola :)
säg 5 tjejer du tycker rider bra på ridskolan
 
Svar:
 
Ja det högsta jag har hoppat är 85 cm, både barbacka och sadel.
En som rider bra? Jag tycker att Stina Skalberg är väldigt duktig på både dressyr och hoppning :)..  Hanna med som har Assy! :)
 
5 st tjejer som rider bra på ridskolan? Det blir ganska svårt, så jag vet inte.
 
 Fråga 2:
Angela
 
Vilken häst tycket du mest om Ville eller Snövit du måste välja en
 
Svar:
 Blir väldigt svårt jag kan inte skriva Ville att jag gillar han mest och jag kan inte skriva att jag gillar Snövit mest. Men jag kommer nog gå mer vidare med ville än snövit. Men du kke får se mig och Snövit på nån dressyr bana ngn gång och jag och Ville på en hoppbana ngn gång.:D
Så ännu igen kan inte säga någon som jag gillar bäst! Det är vädligt svårt....
 
Fråga 3:
anita
 
var bor dom här hönsena,
 
 
Svar:
Vilka höns menar du? Dom nya elr? Om du menar dom nya så bor dom med Gordons flock..
Asså dom vita hönorna!
 
Fråga 4:
Molly:                   

 

Hur många djur har ni egentligen ??

Svar:

Ja, du Molly vi har 4 katter, 4 hästar, 1 hund och 19 höns just nu! Alltså blir det 19+4+4+1= 28

Det blir 28 djur tsm om jag nu har räknat rätt! xD

_______________________________________________________________________________________

 
 
Där var alla svar!  Hoppas ni blev nöjda, förlåt att jag inte la ut svaren i lördags, men jag hann bara inte det!
 
Ha det bra imorgon kke det kmr några bilder med :)
 
 
Tråkigt att skolan börjar på onsdag! :/
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela