Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Otur..

Publicerad 2013-08-25 20:24:00 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag inte gjort så mkt förutom att jag har ridit.
Först skulle jag ta och Patricia och hennes lilla syster Samanta (stavning) en liten tur iskogen en uppvärmnings tur.. Jag hade Ville, patricia hade Smacken, samanta hade Gullan... Men när vi skulle hoppa över en bäck i skogen så hoppade jag först över den.. Sen så var det Smacken och Patricia men... Smacken ville inte hoppa över den när patricia satt på så hon hoppade av..  Men smacken har inte alls långa tyglar på sitt träns som har hade.. Så när han skulle hoppa så (han hoppar väldigt stort över) hoppade han rakt på patricia!!!!  Han trampade på hennes lill finger tror jag att det var. Jag såg ej allt som hände men lite såg jag iaf!! Stackars Patricia, men smacken ska man
aldrig hoppa av och sen gå över diket själv och sen ska smacken hoppa.. Men antagligen så ville smacken ej hoppa när patricia satt på.. 
 
Hon kke skriver ngt själv oxå på sin blogg om det så kolla den om ni vill med: http://patriciathorsell.wordpress.com/
 
Förutom det så hoppade jag oxå idag med Ville, tog det lite lungt och körde att han ska lyssna på mig och inte bara svänga dit han vill efter hindrena.. Så tog det alltså rätt så lågt idag, men ska inte hoppa så mkt högre på Ville för ni vet nog hur han kan göra.. :P
Ps: min mamma fyller år idag :P så grattis haha till henne. ;)
 
Bjuder på några bilder med på när jag hoppade idag och lite andra bilder från idag när jag red, några hoppbilder blev lite failade, när jag typ verkligen släppte efter i handen och hade typ händerna vid örorna. Men huvudsaken är ju att man släpper efter i handen osv. :) .. :P Haha!! xD Blev lite crazy där! :P
 
 
 
 
 
 
 
Ja det var dom bilderna jag hade och bjuda på..
Men ha det bäst!!!!
 
Bye ♥ :*
 
 

Kommentarer

Postat av: Anita öberg

Publicerad 2013-09-03 23:08:52

Vilka bra hoppbilder på dej o Ville,Ni är så duktiga o fina ihop.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela