Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Stort ansvar....

Publicerad 2013-08-26 21:17:10 i Allmänt,

Att vara bloggare!
 
Om man ska vara en riktigt bra bloggare så ska man blogga minst en gång om dagen!
Men jag kan vara lite lat ibland och orkar inte blogga, faktiskt om jag måste säga det ärligt.
Imorgon ska jag hoppa i hopp-gruppen med älsklingen Ville! ♥
Hoppas det verkligen går bra, men det har jag svårt att tro faktiskt.....
Men när jag tränade för nån dag sen så hoppade jag kände faktiskt att han blev van tillslut när han hade hoppat några ggr!
Har inga bilder att bjuda på idag! Men har iaf varit med Molly och vi typ gjorde lite saker! :P
 
Imorgon kmr ett tidinställt inlägg och om jag skulle hinna det så kmr kke ett inlägg senar efter ridningen elr före men det tror jag inte förmodilgen!
 
Jag tkr iaf att jag har blivit mkt bättre på hoppningen iår än förra året!
 Tycker jag iaf!!
 
Bye!!!
 
Harebrasaengran xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela