Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Mina Julklappar 2013

Publicerad 2013-12-25 11:51:00 i Allmänt,

Hej!
 
Tänkte visa mina julklappar som jag fick igår, jag har inte bilder på allt men några saker har jag på.
 
  • Systemkamera, ja jag fick en Canon EOS 100D jag är jättenöjd över den, det är touch skärm oxå så det är lite skojigt. ;)

 

 

  • Nytt hoppträns till Ville, det var super snyggt och det hade blank nosgrimma och blankt pannband med pärlor på.
 
  • Vinterridstövlar, jag fick nya vinterridstövlar från Mountain Horse, dom är sjukt sköna.
  • En väska som man ska ridkläder i, den passar utmärkt till tävlingar.
  • En bomövningsbok, där är mycket bra bomövningar.
  • Ett nytt regntäcke till Snövit.
  • Sheer Love body mist från Victoria Secret.
  • Sedan fick jag lite mer småsaker oxå.

 

Det var det jag fick denna jul, har redan önskat mig grejer till min födelsedag för det dröjer inte länge innan den är här heller. 19 Mars, är ganska snart, hehe.. Kommer nog nåt inlägg sedan vad jag önskar mig i födelsedags present.

 

PS: Alla bilder ovan har jag tagit med min nya systemkamera.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela